تعبیر خواب تب
تعبیر خواب تب
ساعت | بازديد : 11 | نويسنده : سینا احمدی | ( نظرات )

محمد ابن سیرین بصری گويد:

 اگر كسي به خواب ديد او را تب پيوسته بود، چنانكه زماني او را رها نمي كرد، دليل كه پيوسته به فساد و گناه مشغول است و  توبه بايد كرد تا از عقوبت نجات يابد.

 اب‍راه‍ی‍م‌ ب‍ن‌ ع‍ب‍دال‍ل‍ه‌ ک‍رم‍ان‍ی گويد:

 اگر كسي بيند تبش دراز است، دليل كه تنش درست و عمرش دراز است. اگر بيند وي را تب اندك است، تاويلش به خلاف اين  است.

 خالد بن علی بن محد العنبری گوید:

 تب در خواب، بر پرداخت بدهی دلالت دارد. از آنجا که تب، گناهان آدم را میزداید، ممکن است بر عمل نمودن به عهد و پیمان نیز، دلالت داشته باشد.

 منوچهر مطيعي تهراني گويد:

 در خوابهاي ما ديدن تب و تب داشتن هشدار روح است در مقابل همه حوادثي که به نحوي مي توانند محرک و آزار دهنده باشند چه خوبي ها و چه بدي ها. چنانچه در خواب ببينيم که تب داريم نشان آنست که از بروز حادثه اي نه خيلي بزرگ و مهم بيمناکک مي شويم و چنانچه تب ما در خواب شديد بود گوياي اهميتي است که حادثه دارد و اتفاق مي افتد و نگراني شديد ايجاد مي کند.. اگر در خواب ببينيم که تب داريم و احساس کنيم که تب ما مزمن شده است خواب مي گويد ريشه نگراني عميق است و بايد آن راا از سالها قبل جستجو کرد و مدتي هم در آينده ادامه خواهد يافت نه به قدر گذشته. اگر در خواب ببينيم که ديگري تب دارد و ماا تيمار و بيمار داري مي کنيم کسي موجب بروز حادثه اي مي شود که همه در آن سهم خواهند داشت و ما هم. برخي از معبرانن نوشته اند تب در خواب گناهاني است که مرتکب شده ايم و مي شويم و چنانچه کسي ببيند تب دارد نشان آنست که به گناهه مشغول مي باشد. ابن سيرين نوشته اگر کسي در خواب ببيند تب دارد و تب او پيوسته است و قطع نمي شود نشان آنست کهه  پيوسته به ارتکاب گناه مشغول است.

 آنلی بیتون می گوید:

 1ـ اگر خواب ببينيد از تب مي لرزيد ، دلالت بر آن دارد كه درد جسماني خواهيد كشيد و افكار باطل شما را به مرز درماندگي  خواهد رساند .

 2ـ اگر خواب ببينيد ديگري گرفتار تب و لرز شده است ، علامت آن است كه شما با بي تفاوتي نسبت به اعتبار و نفوذ ديگران ، آنها را از خود بيزار خواهيد كرد .

 لیلا برایت می گوید:

 ديدن مريض تب‏دار در خواب، بيانگر جدايى از دوستان است.

 در سر زمین رویاها آمده:

 شما تب شديدي داريد : دوستان به شما دروغ ميگويند .

 از تب رنج مي بريد : گرفتاريهاي كوچك .

 بچه ها تب دارند : چيزي را كه خواستارش بوديد ، بدست مي آوريد .

 بستگان شما تب دارند : دوستان به شما خيانت ميكنند .

 

 متن بالا توسط نرم افزار لینک ساز وب لینک دار شده



لينک دانلود کامل تعبير خواب جامع

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست