تعبیر خواب قیامت
تعبیر خواب قیامت
ساعت | بازديد : 8 | نويسنده : سینا احمدی | ( نظرات )

قیامت در خواب دیدنNew Page 1

امام صادق علیه السلام می فرمایند:

ديدن قيامت درخواب بر چهار وجه است اهل صلاح را.

اول: رستگاري.

دوم: فرج ازغم.

سوم: ظفريافتن بر دشمن.

چهارم: اقبال و خاتمت با سعادت.

اما اهل فساد راتاويلش به خلاف اين است.

محمد ابن سیرین بصری گويد:

اگر بيند قيامت برخاسته بود، دليل كه در آن ديار، حق تعالي عدل بگستراند. اگر مردم آن ديار ظالم باشند، دليل كه حق تعالي ايشان را به بلائي مبتلا گرداند. اگر مظلوم باشند، دليل كه بر ظالمان نصرت يابند.

اب‍راه‍ی‍م‌ ب‍ن‌ ع‍ب‍دال‍ل‍ه‌ ک‍رم‍ان‍ی گويد:

اگر بيند علامتي از علامات ظاهر شد، چنانكه آفتاب از مغرب پيدا شد، يا دجال يا يأجوج و مأجوج پديد آمدند، دليل كه به توبه بازگرداند. اگر بيند گورها بشكافت و مردگان برآمدند، دليل كه بر دشمنان ظفر يابد. اگر ديد كه در شمارگاه بود، دليل غفلت بود. اگر در خواب بيند كه شمار با وي مي كردند، دليل زيان بود. اگر درخواب بيند كه كردار او را بسنجيدند و نيكي بيشتر آمد، دليل كه سرانجام كار او نيك بود. اگر بدي او بيشتر آمد، دليل كه سرانجام كار او بد بود. اگر بيند كه نامه اعمال بدست او دادند و گفتند بخوان، اگر بيننده مصلح بود كارش نيكو شود. اگر مفسد بود، كارش بد بود. اگر بيند بر صراط ايستاده بود، دليل بر راه راست است.

یوسف نبی علیه السلام می فرماید:

دیدن قیامت عدل پدید آید

خالد بن علی بن محد العنبری گوید:

دیدن قیامت در خواب،نشانه هشدار به بيننده خواب است در باره ی آنچه انجام می دهد. دیدن قیامت، به عدالت و گرفتن حق ستمدیده از ستمکار نیز، تعبیر میشود. هرکس ببیند که قیامت تنها برای او برپا شده است، میمیرد و اگر ببیند که فقط او و همسرش محشور میگردند، نشانه ظالم بودن آنهاست. اگر کسی در خواب ببیند که رسیدگی به حق و حسابش در روز قیامت نزدیک شده است، نشانه این است که او فردی ناآگاه و بیتوجّه به دین خداوند است. اگر کسی ببیند که به سختی مورد محاسبه قرار گرفت، شکست سنگینی میخورد. اگر کسی در خواب دید که نامه اعمالش را با دست راست گرفت، پیروز و سربلند خواهد شد و دارای درجه و مقامی بلند میگردد و اگر نامه اعمال را با دست چپ گرفت، به علت گناه کردن یا فقر و نیاز، هلاک میگردد. هرکس در خواب خود را بالای پل صراط سلامت ببیند، از بلا و فتنه و آزمونی سخت نجات پیدا میکند.

متن بالا توسط نرم افزار لینک ساز وب برچسب گذاری شده است

 

لینک دانلود تعبیر خواب از سایت لوکسی بلاگ

و یا لینک گول سایت



لينک دانلود کامل تعبير خواب جامع


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست