تعبیر خواب غائط
تعبیر خواب غائط
ساعت | بازديد : 84 | نويسنده : سینا احمدی | ( نظرات )

معنی خواب غائط

امام صادق علیه السلام می فرمایند:

دیدن اسهال به خواب، چون به جایگاه خود بود، بر چهار وجه بود.

اول: مال حرام.

دوم: گشایش.

سوم: نفقه کردن مال بر عیال.

چهارم: زوال غم،

و سرگین دان در خواب گنج و خواسته است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

فقط مدفوع موش و گنجشک را فضله می نامندو تعبیر این دو در خواب متفاوت است. چنان چه در خواب ببینیم سرگرم پاک کردن برنج هستیم و فضله موش در آن می بینیم خواب ما می گوید زنی به ما زیان می رساند. اما فضله گنجشک لطمه ای است که از دروغ گوئی و وراجی و هرزه درائی دیگران وارد می شود. اگر در خواب ببینیم گنجشکی بر لباس ما فضله کرده دروغ گوئی دیگران به آبروی ما لطمه می زند. اگر فضله به کلاه باشد به شخصیت بیننده خواب آسیب وارد می آید و اگر بر میوه و غذا بود به مال و دارائی.

علامه مجلسی رحمه الله علیه می فرمایند:

افتادن در عذره یا به آن آلوده شدن را به مالی رسیدن می داند

محمد ابن سیرین بصری گوید:

سرگین اسب و گاو مال و نعمت است. اگر بیند سرگین بسیار دارد، دلیل که او را مال و نعمت بسیار حاصل شود و سرگینِ مردم مال حرام است. اگر بیند در بستر خویش پلیدی کرد، دلیل که مال خود را بعضی به عیال خود دهد. اگر بیند چو سرگین افکند و آن را به خاک بپوشاند، دلیل که مال خود را در زمین پنهان کند.

اب‍راه‍ی‍م‌ ب‍ن‌ ع‍ب‍دال‍ل‍ه‌ ک‍رم‍ان‍ی گوید:

اگر بیند سرگین مردم می خورد، دلیل که مال حرام خورد و از حرام مال به دست آورد. اگر بیند به جایگاه مجهول سرگین افکند، دلیل که مال خویش را به جائی هزینه کند که در آن مزد و ثواب نباشد. اگر دید تن خویش را جمله به سرگین آلوده است، دلیل که در گناهی افتد. اگر دید او را اسهال پدید آمد، دلیل که او را از پادشاه غم و اندوه رسد.

دانیال نبی علیه السلام می فرماید:

سرگین مردم را به خواب دیدن، دلیل برمال حرام کند و سرگین چهارپایان نیز مال حرام است. اما سرگین دد و دام مالی است که به ظلم به دست آید.

جابر مغربی می گوید:

پلیدی که از مردم جدا شود جمله مال باشد که از او جدا شود. اگر دید درمیان پلیدی می رفت یا در جاده یا در خانه درمیان پلیدی ها غرق شد، دلیل که او را از پادشاه غم و اندوه رسد. اگر دید پای بر پلیدی ها نهاد و بیفتاد و جمله اندامش آلوده شد، اگر جایگاه او دون و زشت بود، دلیل که از والی و حاکم مکروهی به وی رسد.

یوسف نبی علیه السلام می فرماید:

دیدن سرگین مال بود

خالد بن علی بن محد العنبری گوید:

اگر کسی در خواب ببیند که در حال مدفوع کردن است و مردم نیز، به او نگاه میکنند، باید از اعمالی که مایه آبروریزی هستند به شدت بپرهیزد. اگر کسی در خواب ببیند که در بسترش مدفوع میکند، زنش را طلاق میدهد و به بیماری درازمدتی مبتلا میگردد و اگر ببیند که بدن و لباسهایش را به مدفوع و نجاست آلوده کرد، مرتکب جرم و گناهی میشود.

در سر زمین رویاها آمده:

خواب مدفوع : پول و گرایش به پوچ گرایی

مدفوع نوزاد روی تخت : امتیاز بزرگی نصیبتان میشود

مدفوع حیوانات : منفعتهای بزرگ براحتی نصیب شما می شود .

هرنوع مدفوع دیگر : هدیه پرارزشی دریافت میکنید .

 

 

 

برای دانلود تعبیر خواب جامع روی این متن کلیک کنید

متن بالا توسط نرم افزار لینک ساز وب لینک دار شده است

برای دانلود لینک ساز وب روی این متن کلیک کنید

 



لينک دانلود کامل تعبير خواب جامع


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست