تعبیر خواب میوه به
تعبیر خواب میوه به
ساعت | بازديد : 15 | نويسنده : سینا احمدی | ( نظرات )

میوه به در خواب دیدن

امام صادق علیه السلام می فرمایند:

ديدن به در خواب چون به وقت خود بود و به رنگ سبز بود، به تاويل فرزند است و چون به غير وقت خود بيند و به رنگ زرد بود بيماري است.

متن از سایت تعبیر خواب جامع

اب‍راه‍ی‍م‌ ب‍ن‌ ع‍ب‍دال‍ل‍ه‌ ک‍رم‍ان‍ی گويد:

به در خواب ديدن بيماري است. خواه كه به وقت و خواه بي وقت بود. اگر به گونه زردتر است، بيماري صعب تر است.

متن از سایت تعبیر خواب جامع

منوچهر مطيعي تهراني گويد:

 دسته اي از معبران اصلا درباره به چيزي ننوشته اند. گوئي در منطقه اي که آن ها مي زيسته اند به وجود نداشته و آن ها اين ميوه معطر و خوشبو را نمي شناختند تا در اطرافش تعابيري بنويسند. آن ها هم که درباره به نوشته اند چنان عقايد مختلفي ابراز داشته اند که خواننده نمي داند کدامين را به عنوان تعبير درست و دقيق بپذيرد. از امام صادق عليه السلام نقل است که اگر به وقت و به فصل رسيدن يعني پائيز ديده شود و سبز باشد فرزند است و در غير فصل يعني در فصول ديگر سال رنگش زرد باشد بيماري است. برخي از معبران نيز همين نظر را دارند ولي عده اي ديگر معتقدند که ديدن به در خواب چه به فصل باشد و چه غير فصل نيکو است و دليل بيماري نمي تواند باشد. در افسانه ها نقل است که آدم و حوا چون از بهشت خداوند رانده شدند و هر يک به گوشه اي از زمين خاکي فرود آمدند، جبرئيل حامي وحي و فرشته مقرب به هنگام خروج آدم از بهشت يک به او داد. به همين علت بر مبناي اين افسانه مي گويند ديدن به در خواب نشاني است از سرگرداني و پريشاني و شکست و ناکامي و دسته اي ديگر از معبران به علت رنگ به که زرد است آن را نشان بيماري و کسالت دانسته اند. اما به ميوه اي است خوش طعم و معطر با مزه اي خوب که از آن اغذيه و مربا و شربت تهيه مي کنند و ديدنش در خواب نيک است به هر حال که باشد چه سبز و چه زرد و چه پخته و چه خام و ناپخته.

متن از سایت تعبیر خواب جامع

در سر زمین رویاها آمده:

خواب ميوه : شما وارث ثروت بزرگي خواهيد شد .

درخت به : خبرهاي بسيار خوش

يك درخت به پراز شكوفه : لذت و شادي در انتظار شماست .

شما به مي چينيد : دشمنان به دنبال درگيري با شما هستند .

به مي خوريد : خوشبختي و سلامت

به مي پزيد : يك زن بدنام شما را عذاب خواهد داد.

مرباي به درست مي كنيد : طلبكاران بدنبال شما هستند .

به هاي پوسيده : مشكلات بسيار در انتظار شماست.

متن از سایت تعبیر خواب جامع


بدان كه استادان اين فن در تاويل به در خواب ديدن، خلاف است. بعضي گويند: مهتري و بزرگي يابد و از آن خير و منفعت بيند و ثناي نيكو شنود، و بعضي گويند كه فرزند باشد و بعضي گويند بيماري است. و آن كه حكم بيماري كرد، چنين گويدكه: آن چون به گونه زرد است، دليل بر بيماري كند و آن كه گفت سفري دراز است، با رنج ت بدان معني كه گفت جبرئيل آدم را، در وقت بيرون آمدن از بهشت به وي داد و حكم به سفر دراز با غم و اندوه ورنج، از اين رو است كه سفر آدم از بهشت به دنيا بود، با معني كه گفتند: چون آدم (ع) بدنيا آمد، از خوردن آن به. مني زياد شد، لاجرم از وي چندين فرزندان بوجود آمدند و آنان كه گفتند از مهتري بزرگ منفعت بيند يا ثناي نيكو، بدان معني گفتند كه دهنده آن جبرئيل (ع) است و ستاننده آن آدم و بوي خوش آن ثناي نيكو است و چنان دانيد كه هر خوابي كه استادان تعبير آن كرده اند، از گزاف نگفته اند

متن از سایت تعبیر خواب جامع

Imam Sadiq says:

Text from the site of dream interpretation
Ibrahim bin Abdullah al-Kirmani says:
In the dream is to see patients. Whether it's time or no time. If it is yellow, the disease is more difficult.
Text from the site of dream interpretation
Motiee Manouchehr Tehrani says:
A group of verifiers, I have not written about anything. It is as if there is no area where they have lived and they did not know this fragrant fruit scented around expressions to write. They also have written about so many different opinions have been expressed that the reader knows what to accept as correct word.
Text from the site of dream interpretation
In the land of dreams come:
Sleep fruit: You will inherit a large fortune.
Tree: very good news
A tree full bloom: delight and joy in waiting for you.
You have to Chynyd: enemies are fighting with you.
To eat: happiness, health
To cooking: a notorious female will punish you.
You jam to right: creditors are following you.
The decayed: many problems waiting for you.
Text from the site of dream interpretation
That the masters of this technique in interpretation of the dream, is the opposite. Some say grooming and magnitude of benefit is there and sees and hears Sana'i good, and some say that children and some say the disease. And the judgment fell ill, such Gvydk·h: it is as yellow as the reason for the disease and said it is a long journey, with pain said Gabriel Adam D. This means that, in time, come out of Paradise to him, and Vrnj sentence long journey with grief, so that people travel from heaven to the world, by means of which said, because Adam was born, from eating it. Semen was high, he inevitably came several children and those who say the great benefit of grooming sees or Sana'i good, it means the donor said Jibril (AS) and admirer of Adam and pleasant smell so you know it is good Sana'i any sleep that teachers have interpreted it, the exorbitant have not
Text from the site of dream interpretation
..

لینک دانلود تعبیر خواب از سایت لوکسی بلاگ

و یا لینک گول سایت



لينک دانلود کامل تعبير خواب جامع


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست