تعبیر خواب بهار
تعبیر خواب بهار
ساعت | بازديد : 16 | نويسنده : سینا احمدی | ( نظرات )

بهار در خواب دیدن

محمد ابن سیرین بصری گويد:

بهار در وقت بهار پادشاه است. اگر به خواب بيند كه فصل بهار است و هوا نامعتدل، چنانكه از گرمي و سردي مردمان را مضرت و رنج رسيد، دليل كه اهل آن ديار را زا پادشاه رنج و مضرت رسد. اگر بيند هوا معتدل است و چنان خرم گشته از گل و شكوفه، و مردم را هيچ رنج و مضرت نبود، دليل كه مردم آن ديار را از پادشاه خير و منفعت رسد. اگر بهار را به وقت خود به اعتدال بيند، دليل جاه و عز و رفعت است و مردم عامه را از پادشاه، قوت ونصرت است و دليل انصاف پادشاه است و تاويل فصل پاييز همين است.

منوچهر مطيعي تهراني گويد:

 بهار، طبيعت در نهايت اعتدال است و بايد هم چنين باشد. حال اگر اين طور نبود خلاف طبيعت چيزي شده و حادثه اي اتفاق افتاده. چنانچه در خواب احساس کنيم بهار است ولي هوا گرم است و دماي بسيار دارد يا چنان سرد است که در خواب مي لرزيم خوب نيست و گوياي دگرگوني تند و حاد مي باشد در زندگي بيننده خواب. در عالم خواب ديدن بهار و اعتدال طبيعي در بطن طبيعت نيکو است و براي بيننده خواب مبشر تعادل يا بهبود زندگي است. چنانچه بيمار باشيد و در خواب بهار را ببينيد يا باغي را ببينيد که پر گل و ريحان است و احساس کنيد که همه اين خوبي ها به مناسبت بهار ايجاد شده نويد بهبود شماست و بي ترديد از بيماري شفا خواهيد يافت. بهار راسا در خواب ديدني نيست اما مي توانيد جلوه بهار ار در اشيا و گياهان و آب و باد و خاک و کوهستان ببينيد که اين نيکو است و بشارت خوبي. اگر جلوه بهار را مثلا در باغ ببينيد و حس کنيد بهار است اما نقصي در آن باشد در راه تامين نيک بختي شما مانعي به وجود مي آيد. روي هم رفته ديدن جلوه هاي بهاري نويد آينده است و خوش بيني در برخورد با پيروزي هايي که بر مبناي حسن نيت حاصل مي گردد.

آنلی بیتون می گوید:

1ـ اگر خواب ببينيد فصل بهار در پيش رو است ، نشانة آن است كه دوستاني شاد و وظايفي دلپذير خواهيد داشت .

2ـ اگر خواب ببينيد براي نقشه هاي خودتان زندگي ديگران را به خطر انداخته ايد ،‌ نشانة آن است كه مي كوشيد از راههاي غيرقانوني و نادرست ثروتي گرد آوريد .

Visual Muhammad Ibn Sirin says:
Spring is in the springtime king. If the weather is extreme sleep sees that spring, as the warmth and chill Mzrt people were suffering, because the people of that region and causing suffering and Mzrt is king. If you see such weather is mild and has lush flowers and buds, and people suffering Mzrt did not, because the people of that land from the king's benefit is.
Motiee Manouchehr Tehrani says:
 Spring, nature Finally, moderation and must be so. If it was not something contrary to nature and the accident happened. Dreaming of spring and the natural world at the heart of nature in moderation is good for improving life balance or a dreamer of dreams evangelist. Altogether, seeing the effects of spring promise and optimism in the face of victory achieved on the basis of goodwill.
Nly Beeton says:
1 bedroom see if spring is coming, a sign that the friends will be happy and pleasant tasks.
2 Bedrooms see if your maps have jeopardized the lives of others, it is a sign that tried to get round the wealth illegally and improperly.

لینک دانلود تعبیر خواب از سایت لوکسی بلاگ

و یا لینک گول سایت



لينک دانلود کامل تعبير خواب جامع


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست